mandag 28. januar 2013

Sunne lapper/pannekaker/vafler! De beste jeg har lagd!

Må bare dele frokosten min med dere;) Det var så himlende godt <3

Røren kan brukes til det meste; vafler, pannekaker, lapper enten stekt i ovn eller i panne.. Jeg foretrekker slik som beskrevet her; slik sparer jeg mye tid og jeg slipper å bruke fett å steke det i <3

- 5 egg
- 3 ts sukrin+

Vispes luftig

- 1/3 boks lettrømme/creme fraiche
- 1/3 boks Philadelphia lett
- 2 scoops Herbalife F3 protein
- 1 scoop F1 Free From m/vanilje! (Jeg sløyfer denne hvis jeg skal ha pålegg på, og tar heller en scoop med F3 protein til!)
- 1,5 ts bakepulver
- 2 gode ts fiberhusk
- 2 ts kardemomme, (gjerne toppede, er veldig glad i kardemomme;))
- 1 ts nykvernet salt
- Havregryn, ca en liten kopp (glutenfri) og melk (ca 1 dl) til passe god og tykk vaffelrøreaktig røre

Jeg helte røren på brett med bakepapir og stekte de i ovnen på 200 grader til det ble gyldenbrunt på toppen. Husk å stikk hull på evt bobler underveis i stekingen :)

Skjær opp med pizzaskjærer :)0

OMG, det smakte fortreffelig med mango i biter med frossen blåbær rørt i sukrinmelis <3

Beste lappene jeg har laget;)

Nå er jeg på vei til jobb, lykkelig og mett (er veldig mettende disse);) Synger av full hals i bilen, hehe.. Elsker filmmusikk, og nå hører jeg på filmmusikk fra Free Willy filmene - filmer som forøvrig aldri blir dårlig.. <3 Så Face/Off i går etter å ha fått roser og ble bedt med ut på date.. En film jeg heller aldri blir lei.. Nicholas Cage er THE actor i mine øyne:)

Gleder meg til lunsj idag, mon tro hva det er;) Skal forresten starte med nytt treningsprogram denne uken.. Skriver om det senere :)

















Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar