onsdag 5. desember 2012

Ny epoke :)

Det har vært litt stille på denne fronten en stund. Grunnen til det er at det har skjedd en del ting. Av flere forskjellige årsaker valgte vi å flytte fra Gran, opp til huset til Arne på Lillehammer. Det vil også si at jeg har fått meg ny jobb. Jeg jobber nå på Gjøvik Dyreklinikk, og har permisjon fra Jevnaker Dyreklinikk. Trives også veldig godt i den nye jobben, det er en stor og helt ny klinikk som utfører mange spennende operasjoner. Jeg har ansvaret for ting bak, som anestesi, laboratoriet, osv. Veldig spennende:) Det ble en overgang for oss(meg og hundene) å bo her på et ukjent sted, med leieboere å ta hensyn til(Arne leier ut). Men vi føler oss mer hjemme nå.

Etter å ha fått kommet i orden i huset, har jeg prøvd litt forskjellige treningssentere. Har bestemt meg for Gym+. Arne har akkurat skiftet dit også så da kan vi trene sammen innimellom:)

Oppsummering av hvordan blogginnholdet kommer til å være i fremtiden:
- Sunn mat
- Trening
- Interiør
- Helse
- Treningstøy
- Litt jåleri kanskje;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar