søndag 30. desember 2012

Jul på Lillehammer :)

Hjemme har det alltid vært slik at vi pynter juletreet lille julaften.. Men siden jeg bor på Lillehammer nå, og skal hjem etter jobb den 21. må ting gjøres litt annerledes.. Jeg er en skikkelig tradisjonsjente, så hele greia er veldig rar for meg.. Rart å ikke bo på Hadeland lenger og må bo hjemme hos mamma og pappa når jeg er på hadeland.. Ikke drømmesituasjon akkurat, selv om det er veldig veldig hyggelig å komme hjem til mamma og pappa:)

Uansett fikk jeg hjelp av min gode hjelper Berthe til å pynte treet 🎄 vi hadde det kjempe hyggelig og koste oss med julemusikk og julekaker:) tidligere på kvelden var Ida hos oss. Hun har blitt Mary Kay konsulent og øvde seg på oss:) Mange fine produkter. Jeg fikk halv pris på et produkt siden jeg var "Vertinne" og valgte en håndpleieserie. Får rett og slett silkemyke hender når man følger dette tretrinns programmet:) Se her:

Avsluttet en hyggelig kveld med sushi fra Japan Sushi i Lillehammer:)



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar