lørdag 29. desember 2012

Nytt år!

Gleder meg til nytt år nå.. Føler jeg har kommet meg ordentlig til rette på Lillehammer og det skal bli gøy å prøve seg på en slags treningsdiett igjen..:) noen som vil høre om den? Jeg har skjemt meg selv litt bort i den forbindelse;) har spart trumf poeng lenge for å kjøpe meg pulsklokke:) Det er salg på flust.no nå, så fikk litt mer for pengene. Gleder meg til dette dumper ned i postkassa:D

Garmin pulsklokke, FR70HR Dame rosa

Registrerer tid, puls og forbrente kalorier innendørs og utendørs ved løping, sykling eller andre treningsaktiviteter
Inneholder ANT+™-teknologi
Registrerer vekt, kroppsfett, vann i kroppen og seks andre målinger når den brukes sammen med kroppssammensetningsvekten Tanita BC-1000
To tidssoner, alarmer, 20 timers / 100 runders minne, konfigurerbare treningssider med funksjonene
Overfører data trådløst til PC eller Mac® når den er innenfor rekkevidde.

Adidas Supernova Riot Wind Block Long Sleeve:
ForMotion™ følger dine kroppslinjer for bedre passform og komfort.
ClimaProof® i front beskytter mot vind og ClimaWarm® holder deg tørr, varm og komfortabel under kjøligere forhold.

The North Face Sports BH:
Fantastisk sports-bh med godt hold – stroppenes plassering og utforming gir god passform og bevegelighet. Supersmart lomme til nøkler eller iPod foran på brystet.







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar