mandag 27. februar 2012

Laks på avokado- og mangoeng!!:)

Startet dagen med min nye Herbalife free from Shake:) Det samme hadde jeg til lunsj sammen med en tekopp.. Tok et mellommåltid på slutten av arbeidsdagen; en proteinbar med vanilje og mandel sammen med en liten håndfull valnøtter. På trening brukte jeg lift-off brusetablett, funker bra:)

Middagen idag ble laks med en ny vri:)

Til en person:
1-2 laksefileter
1 håndfull ruccola/annen salat med mye smak
1/2 mango
1/2 avokado
1/4 chili
1/4 rødløk
1 liten håndfull ristede pinjekjerner
1 ss limesaft
Stek laksen i varm panne, krydre med fiskekrydder/hvitløk, 5 min på hver side.

Vask og skyll salaten, kutt mango og avokado i biter, risle limesaft over for å hindre at avokadoen blir mørk. Snitt så chili og rødløk i fine strimler.

Rist pinjekjernene i tørr panne med hvitløkssalt.

Fordel salat, grønnsaker og pinjekjerner på et serveringsfat og legg over de ferdigstekte laksefileten på toppen.

Server med 2 ss mager kesam og to ss chili sauce på toppen!

Velbekomme, smakte herlig :) (jeg som egentlig ikke er så glad i laks) !

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar